5 клас
№ п\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
32
|
СВІТ ДИТИНСТВА 10 год.
Марк Твен (1835-1910). Короткі відомості про автора. «Пригоди Тома
Сойєра», історія
створення повісті, автобіографічні мотиви.
(ТЛ) Початкові поняття про сюжет,
повість.
|
|
|
33-34
|
Світ дорослих і світ дітей у повісті.
Цінності
дитинства та їх сприйняття в дорослому
житті.
|
|
|
35
|
Том
Сойєр – головний герой повісті Марка Твена.
(ТЛ) Портрет.
|
|
|
36
|
Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.
Порівняльна характеристика персонажів.
|
|
|
37
|
Ставлення автора до своїх героїв. Провідні
ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.).
|
|
|
38
|
Всебічне зображення американського життя у творі. Своєрідність гумору. Комічне в повісті.
Характеристика персонажів.
|
|
|
39
|
Розвиток мовлення 3. Твір
з елементами роздуму на тему: “Чи хотів би я мати такого друга, як Том
Сойєр?”
|
|
|
40
|
Елеонор Портер (1868-1920). «Поліанна». Провідні
ідеї твору.
(ТЛ) роман
|
|
|
41
|
Образ Поліанни. Щирість, мужність і
оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.
|
|
|
42
|
Поліанна та її друзі. Художні засоби розкриття образу Поліанни.
|
|
|
43
|
Ідея радості життя й відкриття світу у
творі.
|
|
|
44
|
Розвиток мовлення 4
. Порівняльна характеристика героїв. Том Сойєр і Поліанна.
(ЛК) Втілення сюжетів творів Марка Твена і Е.
Портер у кіно, живописі, графіці та
інших видах мистецтва. Популярність образів улюблених книг серед дітей різних
країн.
|
|
|
45
|
Позакласне
читання 3. А.
Ліндгрен “Пеппі Довгапанчоха”.
|
|
|
46
|
Контрольна робота 4 за темою «Світ дитинства»
|
|
|
47
|
СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ 8год.
Льюїс Керролл (1832-1898). «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок із
біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби.
|
|
|
48
|
Образ Аліси, світ її уяви і захопливі
пригоди.
|
|
|
49-50
|
Персонажі, які оточують героїню.
|
|
|
51
|
Елементи
казки у творі. Особливості художньої
мови твору.
(ТЛ) Початкові
поняття про фантастику, фантастичні елементи у творі Л. Керрола
|
|
|
52
|
РМ4 Переказ епізодів твору Л. Керрола
(ЛК) Втілення сюжету
повісті-казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва (кіно,
мультиплікація, музика та ін.).
|
|
|
53
|
ПЧ4 Велика популярність творів
Л. Керрола у сучасному світі .
«Аліса в Задзеркаллі».
|
|
|
54
|
Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941).
«Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у
вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі
Фінн та ін.).
|
|
|
55
|
Образ ліричної героїні, котра любить читати.
Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
|
|
|
56
|
Контрольна робота №5
за темою «Сила творчої уяви»
|
|
|
57-58
|
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
У
КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ
Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві
пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера
Вонкі.
|
|
|
59
|
Доброта і щирість головного героя.
(ТЛ) Персонаж
і герой літературного твору.
|
|
|
60
|
Туве Янсон (1914-2001). «Комета прилітає». Чарівність художнього світу твору. Його
персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
|
|
|
61
|
Пауль Маар (нар. 1937). «Суботик повертається в суботу». Яскравість
художнього світу твору.
|
|
|
62
|
Оптимістичний образ Суботика, його віра
в силу думки й фантазії.
|
|
|
63
|
Реальне і фантастичне у творі. Елементи
фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї – реалізації
мрій, бажань і прагнень особистості.
|
|
|
64
|
Розвиток зв’язного мовлення 5 . Мій улюблений персонаж сучасного літературного твору.
(ЛК) Твори сучасного мистецтва
(література, кіно, театр та ін.) для дітей і про дітей.
(УС) Сучасні дитячі
літературно-художні видання (журнали, газети тощо).
(ЕК) Дитячі персонажі в
класичній і сучасній літературі: динаміка змін.
|
|
|
65
|
Контрольна
робота№6
за темою “Сучасна література. У колі добрих героїв»
|
|
|
66-67
|
Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу.
|
|
|
68
|
Література на літо.
|
|
|