5 клас

18.03.2020 Доброго  дня, дорогі п’ятикласники! Я  вам скидую завдання, яке ви повинні  опрацювати самостійно. Це інтерактивний плакат. Ви натискаєте на червоні кружечки, і отримуєте завдання. Виконуєте 4 та 5 завдання.
4- Відгадайте героїв за їхніми  характеристиками.
5 - Уважно прочитай завдання та обери одну правильну відповідь
https://www.thinglink.com/scene/902261266599378948?fbclid=IwAR0RIrehy6_fGIkWhZ8oDhLJRRpJ5emBDK6dS94ykNFmFaeryncqXFESaVw

Тести виконуйте в  зошиті, а на відповідність фотографуйте та висилайте мені на пошту:
reshitkoinna@gmail.com

24.03.2020. Наступне  завдання -  на моєму блозі знаходите  сторінку "інтерактивні  плакати", заходите  туди і знаходите  плакат на  тему"М.І. Цвєтаєва  "Книги в червоній  палітурці". Опрацьовуєте плакат, крім книги  "Принц і нищий".
с. 223-224, виразно  читати вірш М. Цвєтаєвої  "Книги в червоній  палітурці".

27.03.2020  Пройти тести  за  віршем  М.Цвєтаєвої  "Книги в червоній  палітурці".  Код  доступу - 812998.  Доробіть, будь-ласка,  те що не доробили!!!


06.04.2020.  Завдання для 5-б класу. На моєму блозі знаходите  сторінку "інтерактивні  плакати", заходите  туди і знаходите  плакат на  тему"М.І. Цвєтаєва  "Книги в червоній  палітурці". Опрацьовуєте плакат, крім книги  "Принц і нищий".
с. 223-224, виразно  читати вірш М. Цвєтаєвої  "Книги в червоній  палітурці".

07.04.2020 Завдання для 5-а класу.  Починаємо  нову тему  "Сучасна література". І перший твір, з яким ми  будемо з вами знайомитися - це твір англійського  письменника  Р.Дала  "Чарлі і шоколадна  фабрика". Вам потрібно  опрацювати інтерактивний плакат. Знаходите сторінку  "Інтерактивні  плакати". Там є 2 плакати з цієї теми. Ви опрацьовуєте  2 плакат.  Це завдання  потрібно виконати до наступного тижня.  Прочитати 1-15  розділи .

13.04. 2020  Завдання для 5-б класу. Пройти тести  за  посиланням     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=944649
Починаємо  нову тему  "Сучасна література".   Завдання:
- Опрацювати опорну схему «Сучасна дитяча література»

 І перший твір, з яким ми  будемо з вами знайомитися - це твір англійського  письменника  Р.Дала  "Чарлі і шоколадна  фабрика". Вам потрібно  опрацювати інтерактивний плакат. На моєму блозі знаходите сторінку  "Інтерактивні  плакати". Там є 2 плакати з цієї теми. Ви опрацьовуєте  2 плакат.  Це завдання  потрібно виконати до  17.04, до п"ятниці.  Прочитати 1-15  розділи  до наступної  п"ятниці.

14.04.2020 Завдання для 5-а  класу.  Тема уроку - Цікаві  пригоди  хлопчика  Чарлі  та інших дітей на  шоколадній  фабриці  містера  Вонкі.

Опрацювати  картки. Завдання виконуєте у  робочих  зошитах.

https://drive.google.com/open?id=1_rzF_3Tsup4H7eZVUfysUqJR9PBf8iiP

Завдання потрібно виконати до наступного тижня і надіслати мені на електронну пошту чи вайбер!!!!
Моя  адреса  електронної  пошти - reshitkoinna@gmail.com

17.04.2020. Завдання для учнів 5-б класу
Тема уроку - Цікаві  пригоди  хлопчика  Чарлі  та інших дітей на  шоколадній  фабриці  містера  Вонкі.


Опрацювати  картки. Завдання виконуєте у  робочих  зошитах.
https://drive.google.com/open?id=1_rzF_3Tsup4H7eZVUfysUqJR9PBf8iiP
Завдання потрібно виконати до 24.04  і надіслати мені на електронну пошту чи вайбер!!!!
Моя  адреса  електронної  пошти - reshitkoinna@gmail.com

21.04. 2020 Завдання  для учнів  5-а  класу
Тема уроку -   Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика".  Доброта і щирість головного  героя 

Заповнити картки. Завдання відправляєте на електронну пошту чи на вайбер






https://drive.google.com/open?id=1pQqA3WC3NiTJ9_tAbtAFGjyDjGMW2vlX

https://drive.google.com/open?id=1pSJ6snwNlkD5DeuI7xMmmscQGmjjpHfp


https://drive.google.com/open?id=1pFRq3_6CswQRsVQBctHfQ-h6nICkKEKD

22.04. 2020.  Завдання для учнів  5-а класу.  Доброго ранку, діти! Хто вже зробив вчорашнє завдання, розумнички!!! Хто ще не  зробив, дороблюйте! До наступо  уроку вашим завданням буде дочитати повість "Чарлі і околадна фабрика". Хто вже дочитав, розумнички!!!!

27.04.2020. Завдання для учнів 5-б класу. 
Тема уроку -   Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика".  Доброта і щирість головного  героя 


Заповнити картки. Завдання відправляєте на електронну пошту чи на вайбер
  




Дочитати  повість  Р.Дала  "Чарлі і  шоколадна фабрика"
     05.05.2020. Завдання для учнів  5-а і 5- б кл. 
Тема  уроку -  Туве  Янсон. Чарівність художнього  світу твору  "Капелюх  чарівника"
Завання : перегляньте відео  "Життя письменниці  Туве  Янсон"
https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs

Перегляньте  експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4

Прочитати  твір  "Капелюх  чарівника"  с. 230-242.  ЗАВДАННЯ ВКОНАТИ  ДО  11.05.

12.05.2020.  
Тема уроку -  Туве  Янсон  "Капелюх чарівника".  Персонажі  твору, втілення в них  ідей доброти, щирості, сімейних  цінностей

Опрацювати презентацію. Особливу увагу звернути на  персонажів твору.
https://drive.google.com/open?id=1WUnF_gVYUSky-AVUYHEAAp7bzkruw1iM

Ми перегорнули останню сторінку чарівної повісті Туве Янсон. Я впевнена, що Ви подружилися з мешканцями квітучої Долини Мумі- тролів. Вони всі різні, але поєднує їх дружба, любов один до одного, щирість і добро
-Чого навчилися Ви у цих дивовижних істоток? ( Учні висловлюють свої думки )
Поясніть, як ви розумієте слова письменниці, що є епіграфом уроку:
«Світ моїх Мумі-тролів – це світ, за яким у глибині душі тужить кожен із нас…». Створений нею казковий світ – це сама усмішка дитинства, сповнена душевного тепла й довіри до життя.
У будинку мумі-тролів завжди дружно та весело, пахне оладками з малиновим варенням, ніхто нікого не повчає, усі уважні один до одного. У казковому домі живе любов, про яку не говорять, але яка відчувається в кожному доброму слові й учинках заради інших. Якщо комусь сумно або в когось трапилася біда, мумі-тролі та їхні друзі вирішують проблему спільно, але водночас не порушують право кожного на особисте життя, не вимагаючи зайвих пояснень.
У творі утверджується образ дому, який би хотілося мати всім — теплого, затишного, дружного, веселого. У сімейних стосунках, що існують поміж мумі-тролями, утверджуються цінності, які потрібні кожному: повага до Мами, котра всіх любить і про всіх дбає; авторитет Тата, слово якоіх> є законом для дітей; свобода й право дітей на свої інтереси і разом з тим їхня відповідальність за все, що відбувається в родині.
У сюжеті повісті «Капелюх Чарівника» одна чарівна подія нанизується на іншу. Протягом оповіді навіть серце злого Чарівника пом’якшується, І він порадував усіх своїми дивами. Повість завершується веселим бенкетом на честь знаходження Маминої торбинки, яскравим феєрверком і фокусами Чарівника. Згодом усе стихає... Мама і Мумі-троль повертаються до своєї домівки... І ми розуміємо, що в тому домі живе справжня родина!

VІІ. Домашнє завдання:Творча робота: Скласти правила щасливої родини разом з батьками  та письмово зробити 1  і 8 завдання

Завдання 1 Доведи, що твір «Капелюх чарівника» - повість – казка.

Завдання 2. Створи ланцюжок подій 1 розділу казки за малюнками

Завдання 3 Лото. Віднови правильну послідовність подій
№ 1. Діти вдень під час дощу грали в схованки
№___Тільки Мумі – мама  впізнала сина, й чари скінчилися, він став сам собою
№__ Мумі-троль подумав, що то нова гра, став себе зневажливо характеризувати
№ __Чарівний капелюх перетворив його на потвору, але він цього не знав
№__ Друзі не впізнали його
№ __Троля ніхто не знайшов, і він з’явився сам
№ __ Друзі образилися за Мумі – троля й накинулися з кулаками на незнайомця
№ __Троль сховався під капелюхом

Завдання 4 Охарактеризуй світ дорослих і дітей

Дорослі
                                                                                                           
                                                                                                           Діти


Чим зайняті ?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 


                                                                                               

Про що турбуються ?

Якими цінностями керуються ?

Завдання 5.  Мислительний тренінг.
Розподіли героїв на головних і другорядних, заповнивши таблицю
Персонажі казки «Капелюх чарівника»

Головні
Другорядні








Завдання 6. Працюємо над теорією літератури. Заповни табличку і визнач художні засоби, які  використала письменниця

Приклади
Худ.засоби
Пустопорожня (газета), мужній (вигляд), бурхливу (юність)

Одного тихого теплого дня, коли над Долиною сіяв літній дощик…

Усе, що в ньому було кругленького, стало тонким, а все маленьке розрослося до неймовірних розмірів…

Гнати в шию, лягти покотом від сміху, не на жарт, до пуття

О горе! Хай знає! Троє проти одного – несправедливо!

Обертаючись, мов пропелер, наче очі диких звірів



Завдання 7. Впізнай за малюнками  фрагмент тексту  __________________________
                                 
Чому Мама і Тато  Мумі – троля  дуже серйозно поставилися до подій , пов’язаних з чарівним капелюхом, і вирішили позбутися його ?
_____________________________________________________________________________
      Завдання 8. Продовж речення: Казка змусила мене замислитися над тим…


 Я хотів би, щоб мій дім був схожий на дім мумі – тролів, тому що…
Завдання виконати  до 16.05.2020


18.05.2020   Підсумкова  контрольна  робота.  Виконати до  22  травня.