18.03.2020 Доброго дня, дорогі п’ятикласники! Я вам скидую завдання, яке ви повинні опрацювати самостійно. Це інтерактивний плакат. Ви натискаєте на червоні кружечки, і отримуєте завдання. Виконуєте 4 та 5 завдання.
4- Відгадайте героїв за їхніми характеристиками.
5 - Уважно прочитай завдання та обери одну правильну відповідь
https://www.thinglink.com/scene/902261266599378948?fbclid=IwAR0RIrehy6_fGIkWhZ8oDhLJRRpJ5emBDK6dS94ykNFmFaeryncqXFESaVw
Тести виконуйте в зошиті, а на відповідність фотографуйте та висилайте мені на пошту:
reshitkoinna@gmail.com
24.03.2020. Наступне завдання - на моєму блозі знаходите сторінку "інтерактивні плакати", заходите туди і знаходите плакат на тему"М.І. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Опрацьовуєте плакат, крім книги "Принц і нищий".
с. 223-224, виразно читати вірш М. Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці".
27.03.2020 Пройти тести за віршем М.Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці". Код доступу - 812998. Доробіть, будь-ласка, те що не доробили!!!
06.04.2020. Завдання для 5-б класу. На моєму блозі знаходите сторінку "інтерактивні плакати", заходите туди і знаходите плакат на тему"М.І. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Опрацьовуєте плакат, крім книги "Принц і нищий".
с. 223-224, виразно читати вірш М. Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці".
07.04.2020 Завдання для 5-а класу. Починаємо нову тему "Сучасна література". І перший твір, з яким ми будемо з вами знайомитися - це твір англійського письменника Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". Вам потрібно опрацювати інтерактивний плакат. Знаходите сторінку "Інтерактивні плакати". Там є 2 плакати з цієї теми. Ви опрацьовуєте 2 плакат. Це завдання потрібно виконати до наступного тижня. Прочитати 1-15 розділи .
13.04. 2020 Завдання для 5-б класу. Пройти тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=944649
Починаємо нову тему "Сучасна література". Завдання:
І перший твір, з яким ми будемо з вами знайомитися - це твір англійського письменника Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". Вам потрібно опрацювати інтерактивний плакат. На моєму блозі знаходите сторінку "Інтерактивні плакати". Там є 2 плакати з цієї теми. Ви опрацьовуєте 2 плакат. Це завдання потрібно виконати до 17.04, до п"ятниці. Прочитати 1-15 розділи до наступної п"ятниці.
14.04.2020 Завдання для 5-а класу. Тема уроку - Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та інших дітей на шоколадній фабриці містера Вонкі.
Опрацювати картки. Завдання виконуєте у робочих зошитах.
https://drive.google.com/open?id=1_rzF_3Tsup4H7eZVUfysUqJR9PBf8iiP
Завдання потрібно виконати до наступного тижня і надіслати мені на електронну пошту чи вайбер!!!!
Моя адреса електронної пошти - reshitkoinna@gmail.com
17.04.2020. Завдання для учнів 5-б класу
Тема уроку - Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та інших дітей на шоколадній фабриці містера Вонкі.
Опрацювати картки. Завдання виконуєте у робочих зошитах.
https://drive.google.com/open?id=1_rzF_3Tsup4H7eZVUfysUqJR9PBf8iiP
Завдання потрібно виконати до 24.04 і надіслати мені на електронну пошту чи вайбер!!!!
Моя адреса електронної пошти - reshitkoinna@gmail.com
21.04. 2020 Завдання для учнів 5-а класу
Тема уроку - Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя
Заповнити картки. Завдання відправляєте на електронну пошту чи на вайбер
https://drive.google.com/open?id=1pQqA3WC3NiTJ9_tAbtAFGjyDjGMW2vlX
https://drive.google.com/open?id=1pSJ6snwNlkD5DeuI7xMmmscQGmjjpHfp
https://drive.google.com/open?id=1pFRq3_6CswQRsVQBctHfQ-h6nICkKEKD
22.04. 2020. Завдання для учнів 5-а класу. Доброго ранку, діти! Хто вже зробив вчорашнє завдання, розумнички!!! Хто ще не зробив, дороблюйте! До наступо уроку вашим завданням буде дочитати повість "Чарлі і околадна фабрика". Хто вже дочитав, розумнички!!!!
27.04.2020. Завдання для учнів 5-б класу.
Тема уроку - Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя
Заповнити картки. Завдання відправляєте на електронну пошту чи на вайбер
Тема уроку - Туве Янсон. Чарівність художнього світу твору "Капелюх чарівника"
Завання : перегляньте відео "Життя письменниці Туве Янсон"
https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs
Перегляньте експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4
Прочитати твір "Капелюх чарівника" с. 230-242. ЗАВДАННЯ ВКОНАТИ ДО 11.05.
12.05.2020.
Тема уроку - Туве Янсон "Капелюх чарівника". Персонажі твору, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
Опрацювати презентацію. Особливу увагу звернути на персонажів твору.
https://drive.google.com/open?id=1WUnF_gVYUSky-AVUYHEAAp7bzkruw1iM
Завдання 5. Мислительний тренінг.
Я хотів би, щоб мій дім був схожий на дім мумі –
тролів, тому що…
18.05.2020 Підсумкова контрольна робота. Виконати до 22 травня.
4- Відгадайте героїв за їхніми характеристиками.
5 - Уважно прочитай завдання та обери одну правильну відповідь
https://www.thinglink.com/scene/902261266599378948?fbclid=IwAR0RIrehy6_fGIkWhZ8oDhLJRRpJ5emBDK6dS94ykNFmFaeryncqXFESaVw
Тести виконуйте в зошиті, а на відповідність фотографуйте та висилайте мені на пошту:
reshitkoinna@gmail.com
24.03.2020. Наступне завдання - на моєму блозі знаходите сторінку "інтерактивні плакати", заходите туди і знаходите плакат на тему"М.І. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Опрацьовуєте плакат, крім книги "Принц і нищий".
с. 223-224, виразно читати вірш М. Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці".
27.03.2020 Пройти тести за віршем М.Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці". Код доступу - 812998. Доробіть, будь-ласка, те що не доробили!!!
06.04.2020. Завдання для 5-б класу. На моєму блозі знаходите сторінку "інтерактивні плакати", заходите туди і знаходите плакат на тему"М.І. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Опрацьовуєте плакат, крім книги "Принц і нищий".
с. 223-224, виразно читати вірш М. Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці".
07.04.2020 Завдання для 5-а класу. Починаємо нову тему "Сучасна література". І перший твір, з яким ми будемо з вами знайомитися - це твір англійського письменника Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". Вам потрібно опрацювати інтерактивний плакат. Знаходите сторінку "Інтерактивні плакати". Там є 2 плакати з цієї теми. Ви опрацьовуєте 2 плакат. Це завдання потрібно виконати до наступного тижня. Прочитати 1-15 розділи .
13.04. 2020 Завдання для 5-б класу. Пройти тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=944649
Починаємо нову тему "Сучасна література". Завдання:
- Опрацювати опорну схему «Сучасна дитяча література»
14.04.2020 Завдання для 5-а класу. Тема уроку - Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та інших дітей на шоколадній фабриці містера Вонкі.
Опрацювати картки. Завдання виконуєте у робочих зошитах.
https://drive.google.com/open?id=1_rzF_3Tsup4H7eZVUfysUqJR9PBf8iiP
Завдання потрібно виконати до наступного тижня і надіслати мені на електронну пошту чи вайбер!!!!
Моя адреса електронної пошти - reshitkoinna@gmail.com
17.04.2020. Завдання для учнів 5-б класу
Тема уроку - Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та інших дітей на шоколадній фабриці містера Вонкі.
Опрацювати картки. Завдання виконуєте у робочих зошитах.
https://drive.google.com/open?id=1_rzF_3Tsup4H7eZVUfysUqJR9PBf8iiP
Завдання потрібно виконати до 24.04 і надіслати мені на електронну пошту чи вайбер!!!!
Моя адреса електронної пошти - reshitkoinna@gmail.com
21.04. 2020 Завдання для учнів 5-а класу
Тема уроку - Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя
Заповнити картки. Завдання відправляєте на електронну пошту чи на вайбер
https://drive.google.com/open?id=1pQqA3WC3NiTJ9_tAbtAFGjyDjGMW2vlX
https://drive.google.com/open?id=1pSJ6snwNlkD5DeuI7xMmmscQGmjjpHfp
https://drive.google.com/open?id=1pFRq3_6CswQRsVQBctHfQ-h6nICkKEKD
22.04. 2020. Завдання для учнів 5-а класу. Доброго ранку, діти! Хто вже зробив вчорашнє завдання, розумнички!!! Хто ще не зробив, дороблюйте! До наступо уроку вашим завданням буде дочитати повість "Чарлі і околадна фабрика". Хто вже дочитав, розумнички!!!!
27.04.2020. Завдання для учнів 5-б класу.
Тема уроку - Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя
Заповнити картки. Завдання відправляєте на електронну пошту чи на вайбер

Дочитати повість Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"
05.05.2020. Завдання для учнів 5-а і 5- б кл. Тема уроку - Туве Янсон. Чарівність художнього світу твору "Капелюх чарівника"
Завання : перегляньте відео "Життя письменниці Туве Янсон"
https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs
Перегляньте експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4
Прочитати твір "Капелюх чарівника" с. 230-242. ЗАВДАННЯ ВКОНАТИ ДО 11.05.
12.05.2020.
Тема уроку - Туве Янсон "Капелюх чарівника". Персонажі твору, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
Опрацювати презентацію. Особливу увагу звернути на персонажів твору.
https://drive.google.com/open?id=1WUnF_gVYUSky-AVUYHEAAp7bzkruw1iM
Ми
перегорнули останню сторінку чарівної повісті Туве Янсон. Я впевнена, що Ви
подружилися з мешканцями квітучої Долини Мумі- тролів. Вони всі різні, але
поєднує їх дружба, любов один до одного, щирість і добро
-Чого
навчилися Ви у цих дивовижних істоток? (
Учні висловлюють свої думки )
Поясніть,
як ви розумієте слова письменниці, що є епіграфом уроку:
«Світ моїх Мумі-тролів –
це світ, за яким у глибині душі тужить кожен із нас…». Створений нею казковий світ – це сама усмішка дитинства,
сповнена душевного тепла й довіри до життя.
У будинку мумі-тролів завжди
дружно та весело, пахне оладками з малиновим варенням, ніхто нікого не повчає,
усі уважні один до одного. У казковому домі живе любов, про яку не говорять,
але яка відчувається в кожному доброму слові й учинках заради інших. Якщо
комусь сумно або в когось трапилася біда, мумі-тролі та їхні друзі вирішують
проблему спільно, але водночас не порушують право кожного на особисте життя, не
вимагаючи зайвих пояснень.
У творі утверджується образ
дому, який би хотілося мати всім — теплого, затишного, дружного, веселого. У
сімейних стосунках, що існують поміж мумі-тролями, утверджуються цінності, які
потрібні кожному: повага до Мами, котра всіх любить і про всіх дбає; авторитет
Тата, слово якоіх> є законом для дітей; свобода й право дітей на свої
інтереси і разом з тим їхня відповідальність за все, що відбувається в родині.
У сюжеті повісті «Капелюх
Чарівника» одна чарівна подія нанизується на іншу. Протягом оповіді навіть
серце злого Чарівника пом’якшується, І він порадував усіх своїми дивами.
Повість завершується веселим бенкетом на честь знаходження Маминої торбинки,
яскравим феєрверком і фокусами Чарівника. Згодом усе стихає... Мама і
Мумі-троль повертаються до своєї домівки... І ми розуміємо, що в тому домі живе
справжня родина!
VІІ. Домашнє завдання:Творча робота: Скласти правила щасливої
родини разом з батьками та письмово зробити 1 і 8 завдання
Завдання 1 Доведи, що твір «Капелюх
чарівника» - повість – казка.
Завдання
2.
Створи ланцюжок подій 1 розділу казки за малюнками
Завдання 3 Лото. Віднови правильну послідовність подій
№ 1.
Діти вдень під час дощу грали в схованки
|
№___Тільки Мумі – мама
впізнала сина, й чари скінчилися, він став сам собою
|
№__ Мумі-троль подумав, що то нова гра, став себе
зневажливо характеризувати
|
№ __Чарівний капелюх перетворив його на потвору, але він
цього не знав
|
№__ Друзі не впізнали його
|
№ __Троля ніхто не знайшов, і він з’явився сам
|
№ __ Друзі образилися за Мумі – троля й накинулися з
кулаками на незнайомця
|
№ __Троль сховався під капелюхом
|
Завдання 4 Охарактеризуй світ дорослих і дітей
Дорослі
|
Діти
Чим зайняті ?
|
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Про що турбуються ?
|
Якими цінностями керуються ?
|
Розподіли героїв на
головних і другорядних, заповнивши таблицю
Персонажі
казки «Капелюх чарівника»
|
|
Головні
|
Другорядні
|
Завдання 6. Працюємо над теорією
літератури. Заповни
табличку і визнач художні засоби, які
використала письменниця
Приклади
|
Худ.засоби
|
Пустопорожня
(газета), мужній (вигляд), бурхливу (юність)
|
|
Одного тихого
теплого дня, коли над Долиною сіяв літній дощик…
|
|
Усе, що в ньому
було кругленького, стало тонким, а все маленьке розрослося до неймовірних
розмірів…
|
|
Гнати в шию, лягти
покотом від сміху, не на жарт, до пуття
|
|
О горе! Хай знає!
Троє проти одного – несправедливо!
|
|
Обертаючись, мов
пропелер, наче очі диких звірів
|
Завдання 7. Впізнай за малюнками фрагмент тексту __________________________
Чому Мама і Тато Мумі – троля дуже серйозно поставилися до подій ,
пов’язаних з чарівним капелюхом, і вирішили позбутися його ?
_____________________________________________________________________________
•
Завдання 8. Продовж
речення: Казка змусила мене замислитися над тим…
Завдання виконати до 16.05.2020
18.05.2020 Підсумкова контрольна робота. Виконати до 22 травня.
Або за посиланням https://drive.google.com/open?id=1xA8ifN2-xM0YBgO6jMU3ce16VMlf0g9V