ЮНІ ДРУЗІ!!!!
Чи знаєте Ви, що серед найрізноманітніших приладів, які потрібні людині, найдивовижніший - це книжка. КНИЖКА - джерело знань, мудрий порадник, вірний і добрий друг! Книжка навчає по- справжньому дружити,кохати ,бути достойними дітьми своєї землі. Людина ,яка багато і вдумливо читає, не лише поглиблює свої знання,розширює кругозір,а й вчиться самостійно мислити , аналізувати,образно висловлювати свої думки.
Художня література - це могутній засіб впливу на людську
душу,ключ,який відчиняє серця.
Кожний народ має свою літературу .Як окремі потоки ,
зливаються вони у велику ріку світової літератури,що живить своєю цілющою водою
все людство .Читаючи твори зарубіжних письменників, Ви відчуєте силу таланту
великих Йоганна Гете і Фрідріха Шиллера, відкриєте поетичний світ Адама
Міцкевича та Генріха Гейне, познайомитесь з мужніми героями Жуля Верна і Джека
Лондона, подорожуватимете разом з персонажами Роберта Стівенсона й Ернеста
Сетона- Томпсона.
Ернест Хемінгуей влучно назвав одну із своїх книжок „Свято, яке
завжди з тобою." Справді, істинно художній твір -це свято відкриття
невідомого, незглибимого світу. Світова література -це мільйони
світів,неосяжний духовний космос,відкриття якого чекає на Вас, коли Ви
відправитеся в подорож у країну Прекрасного.
Люди перестають мислити, коли перестають читати
Дені Дідро
Ще в давнину книга вважалася знаком мудрості, розуму. Люди вчились читати, хоча раніше це було не кожному доступно. Але той, хто вмів, вважався розумною людиною. Адже читання розвиває уяву, поповнює словниковий запас, навчає.Та зараз все інакше. Нажаль з розвитком технологій занепадає книжна функція. Стрімко зменшується кількість людей, які ще й досі читають книжки не заради потреби (навчання), а для свого задоволення, розвитку. Бо ж з’явились такі речі, як телевізор, інтернет тощо. Усі ці технології це добре, але книгу вони не замінять, хоч якби це на перший погляд не здавалось. Люди перестають мислити, коли перестають читати. Бо ж відомо, що телевізор надає вже готовий для сприймання матеріал, який непотрібно осмислювати, адже це вже зробив режисер. А для того, щоб прочитати книгу, потрібно осмислити самому поданий матеріал, своєю уявою. Тож виходить, що дивлячись телевізор, нам нав’язують своє сприймання інші люди. Щоб переконатись в цьому, після прочитання певної книги, перегляньте фільм до неї. Ви зрозумієте, що у ньому все не так, як ви собі уявляли.

Коли читаєш, мислення працює на повну, бо ж сам твір існує лише в нашій підсвідомості. Тож прочитавши один текст, дві різні людини сприймають його по-різному, і для кожного цей твір інакший. Залежить це від мислення читача. Таким чином неосвічений читач сприймає лише «поверхневий» твір, а людина, яка багато читає - з добре розвиненим мисленням, тому осмислює твір глибше, тобто вловлює його суть. А це досить важливо. От наприклад, одна не начитана людина, прочитавши твір про хлопчика, який, вирісши в дитячому будинку, став успішною людиною, сприймає цей текст, як звичайну розповідь про життя певної особи. Це все на що в неї вистачить мислення. А начитана людина, більш глибоко осмисливши цей твір, зрозуміє, що це розповідь про тяжку долю сильної особистості, яка наполегливо працювала, щоб досягти своєї мети.
Таких прикладів може бути безліч. І не лише на основі творів. Неосвіченна особа в реальному житті теж поверхнево мислить. А це проблема.
Отож у світі повинна бути гармонія, кожна річ виконувати свою функцію. Слід частіше брати до рук книгу. І не для того, щоб потримати, а для того, щоб читати. Бо книга – це зібрана мудрість наших предків, вона вічна.
Хмари тегів
Довідка з Вікіпедії:
Хмара тегів (хмара слів, або зважений список, представлена (-ий) візуально) —
це візуальне подання списку категорій (або тегів, також званих мітками,
ярликами, ключовими словами, тощо). Зазвичай використовується для
опису ключових слів (тегів) на
веб-сайтах, або для представлення неформатованого тексту. Ключові слова
найчастіше являють собою окремі слова, і важливість кожного ключового
слова позначається розміром шрифту або кольором. Таке уявлення зручно
для швидкого сприйняття найвідоміших термінів і для розподілу термінів
за популярністю щодо один одного.
Навіщо створювати хмари слів?
У
будь-якому завданні повинен бути сенс. Освоїти сервіси по створенню
"хмар слів" зовсім не довго, але з чого скласти ці хмари, що з ними
робити далі? Як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального
плану?
Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані, наприклад, з тим, що:
- в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити;
- попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в якості опорного конспекту;
- можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
- скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари;
- створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів, і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти, і в якому саме контексті використовувалися слова;
- показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
- перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
- написати зашифровану листівку другові;
- зробити "хмарку" підказок до математичного (фізичного, географічного, біологічного, інформатичного, ...) диктантів, кросвордів тощо;
- повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.
Це
тільки деякі варіанти використання "хмар тегів/слів". Кожен вчитель може
додати до свого арсеналу вправ найрізноманітніші ідеї.
https://youtu.be/a49NtNwW9uM
Сервіси для роботи з хмарами тегів
В Інтернеті можна знайти декілька сервісів для створення "хмар тегів" та описи до них:
Визуализация. 4 онлайн-сервиса для создания облака тегов и слов
Сервисы создания облака слов
Визуализация. 4 онлайн-сервиса для создания облака тегов и слов
Сервисы создания облака слов
(Примітка: з сервісом Tagxedo, на жаль, зараз неможливо
працювати, оскільки більшість браузерів припинили роботу з надбудовою
Silverlight, яка необхідна для роботи цього сервісу)
Розглянемо
один з сервісів, який дає можливість інтерактиву під час уроку, що
дозволяє реалізувати роботу з прийомом "багато мишей" - це сервісTagul.
Tagul - хмара в хмарі
Tagul - веб-сервіс, який дозволяє створити хмарe слів з тексту, введеного користувачем або з веб-сторінки з адресою.
Хмара може мати різну форму і кольорове рішення. Кожне слово хмари являє собою гіперпосилання для пошуку у Google.
Для початку роботи необхідно зареєструватися або використовувати аккаунт соціальних мереж.
Сервіс підтримує кирилицю.
Хмара може мати різну форму і кольорове рішення. Кожне слово хмари являє собою гіперпосилання для пошуку у Google.
Для початку роботи необхідно зареєструватися або використовувати аккаунт соціальних мереж.
Сервіс підтримує кирилицю.
Створеною
працею можна поділитися з використанням посилання. Можна отримати код
для вбудовування хмари на сторінки сайтів, блогів. Можна зберегти роботу
на растрі і векторі (відповідно PNG і SVG) або просто роздрукувати на
папері.
В
освіті цей сервіс буде цікавим інструментом для роботи з текстами, в
оформленни сайтів, блогів. Для швидкого створення інтерактивних хмарних
тематичних посилань. І багато іншого.
Важливо!
Працюючи з сервісом Tagul, за кожним ключовим словом можна розмістити
посилання на сайт. Завдяки цьому можливості використання даного сервісу
практично невичерпні.
Для ознайомлення з інструкцією по роботі з сервісом Tagul пропоную вам переглянути подане відео:
Приклади використання "хмар тегів" в навчальному процесі
Приклад 1. "Жанри фольклору":
під час вивчення усної народної творчості у 5 класі обирають жанри
(підводять мишею - відбувається збільшення терміну - активізація) та
дають визначення або пояснення до обраного тегу.
ТИЖДЕНЬ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
«Люди перестають думати, коли перестають читати»- писав відомий французький письменник-просвітник Дені Дідро.
Під таким девізом в нашій школі розпочався тематичний Тиждень зарубіжної літератури, який пройшов з 12 по 16 лютого.
У вівторок, учні 7-А та 7-Б класів приймали участь у «Літературному лабіринті», де найактивнішими та найобізнанішими виявилися учні 7-б класу.У середу, 14 лютого, відповідно, для учнів 9-11 класів у середу, було проведено святково-розважальну гру «Під знаком Купідона». У четвер учні 5-6 класів змагалися в літературному квесті «У пошуках скарбів». На кожній зі станцій дітям потрібно було пройти певне випробування. На станції «Поштовій» Під текстом телеграм від казкових героїв потрібно поставити підписи і вказати, кому вони адресовані. На станції «Поетичній» - вставити пропущені слова до вступу в поемі «Руслан і Людмила» «У лукомор’я дуб зелений…». На станції «Незвідані доріжки» учням потрібно було розгадати кросворд та назвати ключове слово. На станції «Пісенній» учні показали свої знання із музики, відгадавши за мелодією пісні назву мультфільму чи кінофільму, які мають відношення до творів світової літератури. Діти із задоволенням виконували завдання, проявили активність та фантазію, продемонстрували творчість та уяву. Та найактивнішими виявилися учні 6-а класу, ІІ місце посіли учні 6-б класу, ІІІ місце – учні 5-а класу. Підсумковим етапом стало нагородження всіх активних учасників грамотами та солодкими подарунками. Загалом Тиждень зарубіжної літератури був цікавим та пізнавальним. Варто зазначити, що завдяки таким заходам школярі починають краще готуватися до уроків, активніше беруть участь у літературних бесідах, більше і, головне, якісніше читають, цікавляться новинками зарубіжної літератури. А вчитель відчуває радість творчості, професійного зростання й духовної реалізації.